Kategorie
Bez kategorii

Czy wiesz jak wykonane są długopisy reklamowe?

Długopis jest najpowszechniejszym i najbardziej znanym rodzajem długopisu – kiedy myślisz „długopis”, prawdopodobnie wyobrażasz sobie długopis. Te pióra mają atrament na bazie oleju, który wysycha szybciej niż inne typy. Oznacza to mniej smug na papierze podczas pisania długopisem reklamowym.

Ten atrament jest również grubszy, co oznacza, że ​​pióro zużywa mniej atramentu i trwa dłużej. Jednak grubszy atrament ma tendencję do zlepiania się, więc do płynnego pisania wymagany jest większy nacisk. Ogólnie rzecz biorąc, jest powód, dla którego długopis jest kwintesencją pióra – to łatwa i niezawodna opcja do codziennego użytku. Chociaż są podobne do długopisu, pióra kulkowe wykorzystują atrament na bazie wody. Ten atrament przepływa szybciej i wnika w papier bardziej niż atrament na bazie oleju. Te długopisy reklamowe wymagają również mniejszego nacisku, aby pisać płynnie, dzięki czemu idealnie nadają się do cienkich linii. Ponieważ atrament do piór kulkowych jest na bazie wody, te pióra mogą być wykonane w szerokiej gamie kolorów przy użyciu rozpuszczalnych w wodzie barwników. Markery można podzielić na kilka kategorii.

Te długopisy reklamowe są dostępne z czterema różnymi rodzajami baz atramentu: pigmentem, wodą, olejem i alkoholem. Długopisy reklamowe na bazie pigmentu i wody są idealne do tradycyjnych papierów, takich jak papier do kopiowania lub papier do notatników. Posiadają nietrwały atrament, który wysycha wolniej niż atramenty na bazie alkoholu. Długopisy na bazie oleju i alkoholu najlepiej nadają się do mediów niepapierowych, takich jak szkło, drewno, metal lub plastik. Atramenty te szybko wysychają, dzięki czemu świetnie nadają się do papieru powlekanego, takiego jak wizytówki i etykiety. Bez względu na rodzaj atramentu, markery są dostępne w różnych rozmiarach, kolorach i typach.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

one × four =