Kategorie
Bez kategorii

W ofercie HR System kurs obsługa klienta w restauracji

Nikt nie lubi jeść w brudnej, nieporządnej restauracji. Zdrowie publiczne i bezpieczeństwo żywności twojej działalności powinny być zawsze traktowane jako priorytet numer jeden. Od tego zależy reputacja twojego zakładu. Większość restauracji nie może sobie pozwolić na złą reklamę, która towarzyszy wybuchowi choroby przenoszonej przez żywność.

Zła recenzja? Pomyśl o kursie obsługi klienta w restauracji. Jeśli pojawi się zła recenzja wskazująca złą obsługę, na niehigieniczne łazienki, brudną stację hosta lub zaniedbany personel może zadać śmiertelny cios firmie. Odzyskiwanie reputacji po epidemii wywodzącej się z lokalu restauracji lub z nieudanej oceny z działu zdrowia może potrwać kilka lat. Żadna restauracja nie jest odporna na okropności wybuchu chorób przenoszonych przez żywność, dlatego kurs obsługa klienta w restauracji powinien być obowiązkowy dla każdego pracownika.

Pamiętasz wybuch wirusa spowodowany skażonymi ostrygami w pełnej restauracji? Pomimo tego, że został uznany za trzygwiazdkową restaurację Michelin, inspektorzy stwierdzili, że personel nie mył właściwie rąk wśród innych naruszeń higieny. To po prostu pokazuje, że niezależnie od rodzaju działalności, bezpieczeństwo żywności oraz bezpieczne metody postępowania i czyszczenia są absolutną koniecznością w każdym zakładzie gastronomicznym.

Mając to na uwadze, oto kilka wskazówek, w jaki sposób zadbać o kurs obsługa klienta w restauracji, aby personel poznał odpowiednie techniki bezpieczeństwa oraz kilka ważnych informacji na temat ochrony inwestycji, klientów i pracowników przed szkodliwymi sytuacjami związanymi z bezpieczeństwem i zdrowiem. Niezbędne jest wdrożenie programu szkoleniowego dla wszystkich pracowników w postaci takiej jak otwarty kurs obsługa klienta w restauracji prowadzony przez HR System. Solidne i podstawowe szkolenie, w najlepszym wypadku, całkowicie integruje się z codziennymi operacjami. Zgodność personelu i nadzór kierownictwa są kluczowymi elementami zapewniającymi sukces szkolenia.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

eleven − 9 =